Waarom Broekhuis

Waarom Broekhuis

Onze klantbeloften


De Broekhuis cultuur

Broekhuis wil een zeer betrokken onderneming zijn en blijven. En dat niet alleen in eigen ogen, maar juist in de ogen van onze klanten en van de maatschappij. En daarom hebben wij één doel: enthousiaste relaties. Maar dat gaat niet vanzelf. Daar moet keihard aan gewerkt worden. Mobiliteit is mensenwerk. Dat is onze stellige overtuiging.

Maar wat kenmerkt nu de Broekhuis medewerker? Onder de drie merkbeloften waarmee we naar buiten treden, liggen de bouwstenen van onze organisatie. Wij noemen deze bouwstenen onze kernwaarden: mensgericht en oplossingsgericht. En dit alles met enthousiasme en betrokkenheid!

Hiermee zijn we groot geworden en willen we in de toekomst ons blijvend in ontwikkelen. Zodat we met
recht kunnen zeggen:

Broekhuis beweegt mensen!
 

Mensen hoe dan ook helpen

Kan niet bestaat niet. Er is altijd een oplossing. Tenminste, zo denken wij erover. Wij kijken naar wat wél kan. En zijn pas helemaal tevreden als u dat bent. Dat geeft ons de energie om alles uit ons vak en het beste uit onszelf te halen. Al meer dan 80 jaar lang.



Mensen recht in de ogen kijken

Eerlijk duurt het langst. Wij willen u niet alleen vandaag, maar ook morgen als tevreden klant. Daarom helpen wij u zoals u dat van ons verlangt. Open en eerlijk, zonder onaangename verrassingen achteraf.



Mensen thuis laten komen

Onbezorgde mobiliteit. Daar staan we voor. Probleemloos op weg gaan en weer thuis komen. Maar ook willen we dat u het gevoel van thuiskomen beleeft in onze vestigingen. Vanuit de betrokkenheid die onze medewerkers delen om het u naar de zin te maken.



< terug