Natuurlijk zijn we trots op de complimenten die we ontvangen. Daar doen we het voor! Maar zeker ook een kritische noot of soms een klacht is voor ons van wezenlijk belang. Dat geeft ons voeding en maakt het mogelijk om op een gerichte manier nog beter te worden in onze dienstverlening. Een proces dat bij ons niet stil staat.
Mijn ervaring met Broekhuis Lease
Cijfer: 7 | Beveelt ons aan
nog te weinig contact gehad om correcte beoordeling te kunnen geven
Mijn ervaring met Broekhuis Lease
Cijfer: 7 | Beveelt ons aan
Als ik bel wordt ik altijd vriendelijk te woord gestaan.
Mijn ervaring met Broekhuis Lease
Cijfer: 7
De service viel me tegen.
Mijn ervaring met Broekhuis Lease
Cijfer: 9 | Beveelt ons aan
Prettig geholpen door Broekhuis lease. Super! Goed advies gekregen en medenkend met de keus tot een vervangende lease auto.
Mijn ervaring met Broekhuis Lease
Cijfer: 7 | Beveelt ons aan
De opvolging komt geen aandacht te kort. Voor het bellen van een afspraak voor het monteren van een rittenregistratie wel drie keer gebeld. Op de dag zelf kon wegens afwezigheid binnen het team de afspraak uiteindelijk niet door gaan. Hoewel voor 9:00 uur gebeld dat mijn afspraak de bewuste dag dus niet door kon gaan (helaas gemist door te laat op te nemen) was er geen mogelijkheid om voor 9:00 uur terug te bellen, daar men tussen 9:00 uur en 17:00 uur bereikbaar is. Bij het leveren van de auto werd overigens wel een mooie map geleverd met alle documentatie behorende bij de auto, wat als erg handig wordt ervaren.
Mijn ervaring met Broekhuis Lease
Cijfer: 10 | Beveelt ons aan
De medewers van Broekhuis hebben mij keurig geholpen.
Mijn ervaring met Broekhuis Lease
Cijfer: 9 | Beveelt ons aan
Prima begeleiding tijdens aanschaf en bestelproces. Je merkt dat de medewerkers ook echt wat hebben met auto's. Uitstekende aflevering door dealer en aftersales.
Mijn ervaring met Broekhuis Lease
Cijfer: 8 | Beveelt ons aan
een afspraak hebben om de auto af te halen en dan aan de balie horen; ga daar maar zitten, u wordt straks geholpen. na een kwartier kwam de betreffende meneer. dan is een afspraak maken niet zo zinvol.
Mijn ervaring met Broekhuis Lease
Cijfer: 8 | Beveelt ons aan
Prima service
Mijn ervaring met Broekhuis Lease
Cijfer: 7 | Beveelt ons aan
Telefonisch contact met Broekhuis als prettig ervaren
Mijn ervaring met Broekhuis Lease
Cijfer: 9 | Beveelt ons aan
Broekhuis heeft mij uitstekend geholpen bij het realiseren en plaatsen van de laadpaal voor mijn elektrische auto
Mijn ervaring met Broekhuis Lease
Cijfer: 9 | Beveelt ons aan
prettige samenwerking m.b.t. uitzoeken nieuwe lease auto. ook de mogelijkheid tot proefrijden (lijkt niet vanzelfsprekend) was geen probleem. Goed voorgelicht en keuzes kunnen maken. kortom goed geregeld! ga zo door.
Mijn ervaring met Broekhuis Lease
Cijfer: 10 | Beveelt ons aan
Meedenken met de ondernemer. Vaklui.
Mijn ervaring met Broekhuis Lease
Cijfer: 10 | Beveelt ons aan
Top bedrijf!
Mijn ervaring met Broekhuis Lease
Cijfer: 10 | Beveelt ons aan
Samenwerking net begonnen maar eerste ervaringen en dienstverlening zijn uitstekend.
Mijn ervaring met Broekhuis Lease
Cijfer: 7 | Beveelt ons aan
auto uitzoeken ging prima, aflevering wel erg verweg. tuurlijk je kunt de auto laten afleveren, maar de nodig uitleg is niet verkeerd. kunnen de auto's niet bij een vreemd merk dealer worden afgeleverd in de buurt
Mijn ervaring met Broekhuis Lease
Cijfer: 8 | Beveelt ons aan
je wordt snel en goed geholpen
Mijn ervaring met Broekhuis Lease
Cijfer: 7 | Beveelt ons aan
Afleveren van de nieuwe auto ging prima, echt tevreden over. Het innemen was erg slecht geregeld. Er was geen formulier en er werd vervolgens niet naar de auto gekeken. Wel kreeg ik melding van allerlei kleine schades achter af. Ik vond dat heel vervelend en kwam voor totaal onverwacht. Enige melding bij het inleveren was "Wat is de auto mooi schoon".
Mijn ervaring met Broekhuis Lease
Cijfer: 9 | Beveelt ons aan
Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Broekhuis Lease. Goed bereikbaar, snelle service, komen afspraken na.
Mijn ervaring met Broekhuis Lease
Cijfer: 7 | Beveelt ons aan
Prima geholpen bij aflevering. Alleen jammer dat ik zelf telefonisch contact moest opnemen om Volvo on Call correct te laten activeren.
Hoe dan ook helpen
Recht in de ogen kunnen kijken
Thuis laten komen