Heeft u direct pechhulp nodig?

In sommige gevallen heeft u direct hulp nodig, u kunt dan contact opnemen via één van onderstaande telefoonnummers. Daar zitten collega's voor u klaar om u direct te helpen met uw pechhulp aanvraag. 

     Tijdens kantooruren kunt u contact opnemen met: (+31) 341 - 79 47 15 

     Buiten kantooruren kunt u contact opnemen met: (+31) 26- 355 33 15

Wist u dat u uw schade ook snel en eenvoudig kunt melden via de Berijderapp van Broekhuis Lease? 

Met deze app heeft u altijd en overal toegang tot de gegevens van uw leaseauto. Onderhoud plannen, pechhulp nodig of schade melden? Dat kan nu eenvoudig via de Broekhuis Lease Berijderapp!

Download nu:
Google Play Store Apple Store

Schade met tegenpartij

Wanneer u schade heeft waarbij ook een ander voertuig betrokken is, dan moet u een schadeformulier invullen en het direct bij Broekhuis Lease melden; dit kan via onderstaande button. Het schadeformulier vindt u meestal in het dasboardkastje van uw auto.

Schade zonder tegenpartij

Wanneer u schade heeft waarbij geen ander voertuig betrokken is, dan moet u het direct bij Broekhuis Lease melden; dit kan via onderstaande button.

Diefstal, inbraak of vandalisme

Indien u tot de ontdekking komt dat uw auto is gestolen of u constateert inbraakschade/vandalisme, vragen wij u als volgt te handelen:

Indien de auto niet meer aanwezig is of niet meer rijdbaar is, bel dan tijdens kantooruren: (+31) 341 - 75 11 05. Buiten kantooruren kunt u contact opnemen via (31) 26 - 355 33 15. Zij helpen u ter plaatse en kunnen tevens vervangend vervoer voor u coördineren. Doe ook binnen 24 uur aangifte bij de politie en verzend het procesverbaal zo spoedig mogelijk naar ons.

U kunt overigens aangifte doen via internet, waarna u automatisch een afschrift van het procesverbaal ontvangt.

Aanrijdschade zonder afzender

U constateert schade aan uw auto, terwijl de veroorzaker en de schadegebeurtenis u niet bekend is. In een dergelijke situatie kàn het Waarborgfonds uitkomst bieden. Hier zitten wel enkele voorwaarden aan verbonden. Het Waarborgfonds stelt als voorwaarde dat de schade moet zijn veroorzaakt door een ander motorvoertuig (auto of motor, dus niet een fietser, voetganger, vandalisme o.i.d.). Indien dit het geval is, vragen wij als volgt uw medewerking:

  • Neem tijdens kantooruren telefonisch contact met ons op en meld de schade schriftelijk aan ons middels het schadeformulier.
  • Doe zo spoedig mogelijk aangifte bij de politie en stuur het proces verbaal naar ons toe. U kunt overigens aangifte doen via internet, waarna u automatisch een afschrift van het proces verbaal ontvangt. Draag daarbij minimaal één getuige aan die kan verklaren dat de schade vooraf niet aanwezig was (getuige mag familie zijn).

Ruitschade?

Heeft u autoruitschade? Dan is het belangrijk om de ruit te laten repareren of eventueel te laten vervangen. Onder ruitschade valt een ster, barst of ingeslagen ruit bij een inbraak. Heeft u schade aan uw ruit? Meld dit dan bij Broekhuis Lease. Wij helpen u verder door een locatie bij u in de buurt te zoeken waar de ruitschade kan worden hersteld.

Reparatie of vervanging van ruit bij autoruitschade

Bij autoruitschade aan de voorruit wordt dit in eerste instantie gerepareerd. Mocht dit niet kunnen, dan wordt er gekozen voor het vervangen van de ruit. Wanneer de autoruitschade de zijruit of achterruit betreft, dan wordt deze altijd vervangen. Deze ruiten bestaan namelijk uit gehard glas wat direct versplintert bij beschadiging.

Schade laten repareren?

Heeft u schade aan uw leaseauto? Dan wilt u dit natuurlijk laten repareren. Dit kan bij een van onze schadeherstelvestigingen.

Wij raden u aan altijd vooraf contact op te nemen met Broekhuis Lease om het schadeherstelproces af te stemmen. Wij zullen u dan gericht aangeven waar de schade gerepareerd kan worden. Voor het repareren van schade aan uw auto kunt u terecht bij ieder Broekhuis schadeherstelbedrijf. Het Broekhuis schadeherstelbedrijf en Broekhuis Lease hebben vervolgens afstemming met elkaar over de reparatie, zodat u daar geen omkijken naar heeft. Gezien de hoeveelheid vestigingen en de regionale spreiding is er altijd wel een Broekhuis vestiging bij u in de buurt.

Vervangend vervoer

Broekhuis Lease coördineert het inzetten van vervangend vervoer altijd kosteloos. Het door u of uw werkgever gekozen dienstverleningspakket is vervolgens bepalend voor wiens rekening de feitelijke inhuurkosten komen.

Of u volgens het leasecontract of de autoregeling van uw werkgever recht heeft op vervangend vervoer, hangt af van de afspraken die daarover zijn gemaakt. Het is aan te raden om voor u zelf helder te hebben wat deze afspraken zijn. Vooral als u naar het buitenland op vakantie gaat, is het belangrijk om te weten wat er binnen uw leasecontract of autoregeling is afgesproken.

Als u vragen heeft over de spelregels van 'vervangend vervoer' binnen uw organisatie, kunt u altijd contact opnemen met uw werkgever of Broekhuis Lease.

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
1